راه های صرفه جویی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

راه های صرفه جویی در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

کلیه ناخوشایند به این معنی است که بسیاری از چیزهای ناخواسته در تاثیرات کلی بدن بیمار تاثیر می گذارند. و بعد، بیماران مبتلا به بسیاری از رنج می مانند مانند فشار خون بالا، کم خونی، پوست خارش، حتی خطر زندگی را افزایش می دهد. به طوری که، راه هایی برای نجات بیماران با کلیه شکست خورده چیست؟
به طور کلی، دیالیز برای فیلتر کردن خون توسط یک درمان پزشکی استفاده می شود. امروزه دیالیز تنها راه درمان بیماران کلیوی نیست. اگر بیمار بتواند در طول زمان درمان موثر داشته باشد، بیماران نیازی به انجام دیالیز یا پیوند کلیه ندارند.
پیوند کلیه عملیاتی است که در آن یک کلیه تطبیق دهنده به جای بدن آسیب دیده برای انجام کار انجام می شود. پس از پیوند، بیماران باید داروهای ضد ردگیری را در بقیه عمر خود مصرف کنند.
درمان با سم زدایی یک درمان ترکیبی برای پاک کردن تمام سموم در سراسر بدن است. این قادر به محافظت از کلیه با عوارض جانبی کمتر است. علاوه بر این، درمان با سم زدایی اثر خوبی بر انتقال علائم ناشی از نارسایی کلیه دارد.
Moxibustion می تواند کمک به بیماران افزایش چای سالم در بدن را با ذوب کردن متخصصان خاص با داروهای ساخته شده از کرم چوب. به عبارت دیگر، ایمنی بیمار و توانایی خود درمان در درمان بهبود خواهد یافت. از این رو، عملکرد کلیه به تدریج بهبود می یابد.
Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، پزشکی خارجی چینی، می تواند در بهبود عملکرد کلیه با واکنش های جانبی کمتر بازی کند. همانطور که گیاهان منحصر به فرد برای بیماران مورد استفاده قرار می گیرند، رگ های خونی گسترش می یابند، گردش خون ترویج می شود و مواردی از خون در خون حذف می شوند. به طوری که بیماران می توانند یک زندگی با کیفیت بالا زندگی کنند.
اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد راههای درمان بیماریهای نارسایی کلیه بدست آورید، لطفا پیام زیر را ترک کنید یا شرایط بیماری خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: